Post sempena mata xnak lelap

gua lapar gegiler sebenarnya..sebab tu xleh tido..tapi tulah..gua nak latih perut untk x makan malam..ekceli dah dinner dlm kul 5pm n dah makan kuih n kopi pon dlm kul 930pm tadi..tapi perut demok gua mintak makan lagi..dayyum tau..so gua pon bukak lah laptop..hosmet gua senyap je tu dah tido kot…cuma gua je terkebil-kebil…

dlm peti ais ade lah salad n peperoni n roti..tapi gua tau..lapar ni bukanlah nak makanan lain…tapi ini lapar nasik..makan lah ape je..kang dier mintak nasik gak…ahahahaha…bongok kan..perut sendiri ade perangai sendiri…

nak kata gua x eksesais, gua dah pegi midveli and pastu sambung kat ou plak tu..ape lagi yang tak cukup? ha perut? ha badan?

gua langsung xde plan pon nak start rejim diet or what not..cuma gua just malas nak masak nasik..pastu nak kene masak lauk plak kan….haha…first world problem pulak kan… I’m hungry but too lazy too cook gitu…so membebel lah gua kat sini…sambil2 gua habeskan quota malam download2…

oh..gua tau gua dah tertinggal ketapi tapi gua nak citer gak..malam ni baru gua try dgr lagu ning baizura awan yang terpilu…memang syok lah meremang bulu roma..which selalu happens kalo gua dgr2 lagu best…dari dulu gua tau lagu ni org kata best…tapi byk sgt kot “avang”2 yang buat cover version..by avang, you know what i mean lah kan…so i xde interest nak tau…ahahhaa…so i learn something lah…avang2 ni ade taste music jugak lah kan…eiiiiii jahatnya…

*sambil dgr lagu awan tu ulang2

Leave a Reply

