Jatuh Chenta…

dalam mamai lepas subuh aritu gua tertengok Qari Junior..pastu gua tertengok ustazah yang jadik juri..tetiba gua jatuh chenta dgn ustazah ni…whatttt!!!!! hahaha..ustazah ni sgt comel ok..suara dier sedap giler..pastu ade sorang peserta ni nangis sbb neves kot, dia pon sambil2 nak meleleh jugak..comel sgt..ahahahaha..pastu petang tu baru tringat nak ckp kat kak hani..

” ade kami terjumpa sorang juri Qari Junior ni..comel sgt..suke sgttt tgk”

“saper nama dier”

“tak tahu..tertengok mcm tu je xde tulis nama..tapi comel lah..suare dier sedapp..nnt hampa jgn tido pas subuh esok, kita tgk eh”

“ha..tgklah”

kesahnya 2-2 tlupe nak tgk ustazah ni..

tapi masa berbuka smlm ade plak rancangan tu..so dapat lah gua tunjukkan siapa dier ustazah yang sudah mencuri hati gua..whattt!!!!…

rupanya nama dier Sharifah Khasif and Kak Hani, dgn berbekalkan experience tgk TV memanjang mmg kenal sgt kat ustazah ni..

Gua google2..pastu gua jumpa lah gambar and cerita2 dier..moden gak ustazah ni..pakai tudung rilek2 je..ahaha..tapi pada gua..dier ni kene pakai niqab and spek hitam sekali kot..sbb mata dier sgt cantik..x tipu..mmg muka org yg selalu baca Quran ni chantek kot..huhuhu…

pastu gua teringat ade satu ceramah tu ustaz kata

Kalo ade orang mengaku Nabi, wlpon anda seorang yang kurang pengetahuan agama, anda boleh mengesan Nabi palsu or Nabi betul…senang je caranya..tgk muka dier Hensem ka dak..kalo x..mmg sah2 bukan Nabi..sbb semua Nabi Encem..hahahaha…

bongok tau ustaz tu..ahaha..

sekian untuk arini..ktengsbai

*sambil2 dgr DeVotchka Till the end of time*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s