Tulus Ikhlas

Aku jumpa dengan orang yang menjengkelkan..aku berurusan dgn orang yang berperangai yang menyebabkan aku menyampah..seyes..siap maki2 dlm ati..setiap hari maki2 byk2 byk2 byk2 sangat (byk la bg aku)..tensen tau..

Aku kan selalu kalo tak ikhlas, aku tak buat..tapi kali ni lain..terpaksa..kene buat gak..

tapi ade satu hari tu aku tau pasal hal dier..then it makes sense why dier camtu..aku kesian kat dier..duit boleh carik sendiri..kaseh sayang orang yang bagi..konflik2 hidup ni lagi pening kalo fikir berbanding fikir carik duit..

wlpon aku tak byk duit, aku beruntung,ramai orang sayang aku..at least miskin2 aku ade tempat berteduh, makan pakai sume cukup..kat dunia sekarang ni, nak carik orang yang sayang kita tulus ikhlas  ni sgt susah..hehe..kalo kasih sayang yang aku dapat dari orang sekeliling aku tukar jadik duit, aku mesti lebh kaya dari dier..

so aku kesian..bukan kesian as in aku anggap aku lagi bagos dari dier..kesian as in..kasihan, bersimpati,sayu jer..

pastu  aku dah tak ambik pusing sgt hal dier yang menjengkelkan..

and lelama, dier dah tak jadik menjengkelkan..

aku takde lah bersemuka dgn dier dan kata sumer ni..tapi entah, kalo kita ikhlas kasihankan orang tu..orang tu dapat rasa kot,unconciously..

hidup ni memang pelik tau kenkadang..

kalo kita sayang orang ikhlas dan tulus sbb kita sayang dier..dier akan rasa..wlpon kita tak bg tau..

heh..aku merepek cam ape je kan..

Leave a Reply

