Yang paling jauh

Sesungguhnya yang paling jauh adalah masa yang telah pergi..

i don’t belive in time travelling..kekadang aku baca quote nih byk2 kali…..does this quote means that ‘masa’ is something that you have left behind, a state where you can go back to..only that its too far far away..

macam peribahasa melayu, bagaikan pungguk rindukan bulan..dier takkan dapat jumpa bulan sbb bulan takkan datang kat dier and kalo dier nak pegi kat bulan tak terdaya sbb jauh..so rindu ajelah kat bende yang tak dapat diketemukan..tapi kan sekarang sheikh muzaffar telah membuktikan kita boleh pegi ke bulan, wlpon bulan jauh..

so mungkin ke kita akan dapat pergi ke masa lalu wlpon jauh2 sgt??

bukan ape..kalo dapat pergi ke masa lalu (mcm doremon and nobita)…erm ape nak buat ekk..??

seriously blank..

nampak sgt telah tersentuh dgn begitu hebat dgn Prince of Persia series..

Most people think time is like a river, that flows swift and sure in one direction. But I have seen the face of time, and I can tell you, they are wrong. Time is an ocean in a storm. You may wonder who I really am, and why I say this. Come, and I will tell you a tale like none you have ever heard.

I am at the place where I should be..Kekhilafan dan Kekurangan mengajar kepada Kesempurnaan..

So when you’re young, and you best learn from your mistake, do alot of them..

But, for all mistake, admit it, take full responsibility and make amence and it will be your light in your quest for perfection in His eyes..

ape aku merepek ni…hahaha..itu aje..sekian terima kaseh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s