kedegilanku kebengonganku jua…ahahaha

Anger and frustration silih berganti sejak dua menjak ni..hish..siryes tader mood nak buat paper..nak pi melben pon cam tak semangat..huhu..baru kejap tadi -burn process failed-..geramnyer aku..tgh burn mp3 cd untuk bekalan perjalanan nnt..huhu..biler aku fikirkan duit yg bakal terbang2 nnt maser kat melben..huhu..mcm tamo pegi plak..kaka..apsal aku merepek tulis bender tak berpekdah seperti ini kat friendster nih..huhu..

aku marah..aku kecewa..raser cam dipermainkan oleh hati sendiri..nak kater dipermainkan oleh hidup tak adil plak bunyinyer..huhu..

1.kita tak tahu sebetulnya mana yg baik untuk kita..hanya Allah la yang tahu…
ok..then why hati aku salu nak sesuatu yg aku raser sgt best utk diri aku tapi tak dapat…then kawan2 aku tlg rationalized kan dgn ater yg mungkin apa yg kuta suka tu sebenarnya tak baik untuk kita..but then…why and why does my heart want it in the first place..adekah aku secara unconciously want something taht i can never get so as to be sad and miserable and not truly happy at any one time..huhuhu..so aku raser aku ni sedang dipermainkan oleh hati aku sendiri..

2.Ujian bukti kaseh sayang Allah..adekah Allah kurang bijak dlm merencanakan ujian kalo aku raser ujian2 yg aku hadapi nih berat..(ekk..sebelom pembentangan lebih lanjut saper raser aku whining and should ditempeleng beberapa kali ..adekah korang raser tak pernah terlintas perkara itu difikiran aku..haha..aku sajer nak whine..and whine..supaya kurang sket tekanan..ahaha..)..Allah Maha Bijaksana la,dier bg ujian yang cukup2 untuk aku berubah kepada sesuatu yang lebih baik..huhu..membuatkan aku sentiasa raser kekurangan..hohoho..to tell you guys the truth..kekadang aku raser aku nih budak baik..haha..i need to know that i’m good at something,i’m good,ive done good things..aku nak siket raser bangger dgn apa yg aku buat..agaknya tu la kot yg patut aku ubah..tapi aku tak nafikan..kekadang i hate myself so much raser cam tak layak untuk aper2..tak layak langsung pun nak kene cahaya matahari..siryes..usually biler attack2 mcm nih happen aku mesti dok kat bilik berbungkus dlm slimut..tido tido dan tido…huhu..so adekah ujian yg bertalu-talu tuh supaya aku nih jadik org yg bersederhana dlm berfikir atau mengendali diri..huhu..aku pon tak paham sgt sebenarnya aper yg aku ckp nih..ngahaha..kalo korang paham..tabik spring aku hadiahkan..(fifi..kat ko aku tamo tabik..haha)

3.Aku nak jugak2 bender yg sudah pasti sgt2 aku tak dapat…kekadang aku takot gak dpt bender yg selama ni aku tak dapat tapi tup tup dapat..hoho..mana la tau kot2 Allah nak biarkan dah aku yg salu merungut neh..ngahaha..ntah aper2 yg aku bebel kat sini..tapi lamer2 aku raser siket aman..dah tak panas hati ataupun nak jerit2 dah..(tapi still aku dah berazam,sampai kat Great ocean road nnt…aku nak jerit kuat2 sampai saket tekak..ahaha..)ader siket raser lega..haha..maybe jugak -burn process succesful-kat seblah nih..haha..

4.kenapa aku nak sgt bender yg aku tak dapat..
adekah itu memang bender yg aku nak sgt..ataupun sbb tak dapat tu la menyebabkan bender tuh sgt2 aku nak?..huhu..aku sekang penuh emosi terhadap mempertimbangkan persoalan nih..aku tak rational..so nnt2 la aku jawab soklan nih…ngahaha..kalo korang nak jawabkan pon takper..haha..

aku cam raser maser aku dah suntuk dah kat dunia nih..semakin hari aku semakin jauh meninggalkan tempat aku bermula..jauh dari segi jarak yg dilalui la kot..sbb aku raser perjalanan aku mesti bengkang bengkok,bolak balik..berundur..gohead gostand..sumer2 la…huhu..dan jugak semakin ekat dgn mati..nampak cam sejak kebelkangan nih aku mcm luper psl mati nih…buat sesuka hati..marah2 merungut bersungut sesungut sumer2 la..huhu..aku imbas balek tajuk2 tulisan pendek yg aku postkan kat blog yhaoo 360 and fotopages..raser cam entah saper yg tulis tuh..sekang nih entah saper yg tulis nih plak..haih…

maybe biler lihat th yg buatkan hati aku sayu sgt..aku ingatkan dah la segala derita duka nestapa yg aku hadapi dulu..maybe its the time untuk aku meraih mengecapi nikmat kebahagiaan diatas penderitaan yg lalu(ecececece) tapi tidak..ader lagi bender..ader lagi..huhu..saket lagi..huhu..adekah disebabkan aku terlalu yakin yg aku dah cured..then diberikan ujian..Ambek ko..adekah itu satu tander jugak untuk diri aku yg Marlina,ko nih mcm ni jer..tak berubah pon..

dah la aku dah serik nak gembira..sbb nnt berduka..so mai aku teruskan hidup dgn buangkan sumer harapan untuk gembire kat dunia nih sbb itu sumer sementara..aku kene buangkan matlamat bahagia didunia,sbb itu tak kekal,itu tak sempurna..ngehngehngeh…

dah la malas nak fikir2 lagi..lantak la aper nak jadik..

p/s jgn terpengaruh dgn penulisan diatas..penulis tidak bertanggungjawab jikalau ader pembaca yg terpengaruh..haha..

Leave a Reply

