Feel good songs..

Seperti bese,aku nih cepat terpengaruh dgn adegan dlm movie..ahha..aritu teringin nak lari dalam hujan pastu jatuh dlm lecak(saje2 supaya lebeh sadis..dlm kepala aku la)..and nangis sekuat2 hati..nak meraung cam budak2 tak dapat eskrem…sbb aku raser tuh jer yg dapat nak menggambarkan apa yg dok bergelora di dalam dada..aichewahhh…ngahahaha…

tapi dlm beberapa hari nih…aku raser cam nak lari2 dlm keadaan gembire,mabuk keriangan…dlm hujan gak,tapi yg mcm dlm citer hindustan la biler derang nyanyi2 lagu untuk cukupkan tujuh padang bola tu…haha..

pastu ader siket raser cam Frodo yg lega,akhirnya cincin sakti dah dimusnahkan..(ahaha..aku merepek lagi..)..tapi entahlah..org tua2 kata jgn gembire-gembire sgt..nnt berduka..aku cam dapat raser nnt selang baper hari mesti ader lagi bender2 yg tak best nak happen..-sigh-..bender yg lagi tak best dari sebelumnya…haha…

pastu korang kene plak bacer aku tulis bender sedih la depressed la,kene dgr lagu yg sedeh2 lagi..haha..
anyway..right now,dlm kepala aku ader 3 lagu yg buatkan aku senyum2 jer beberapa hari nih..

1.Tak mengapa by A Rahman Hassan(bukan sajer 2-3 hari nih,tapi setiap kali pon…so beyond me)
2.Unwritten by Natasha Beddingfield
3.Leaving so soon by Keane

waiting for the next storm.

Leave a Reply

