my love my passion..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

for now,cinta saya,photography..boipren2 saya Ahmad Dhani and Hisham(ada 2 tuh,tak hengat!)

jarang sgt aku ader amek gambar dgn lelaki,apatah lagi just berdua jer..hehe..fifi-kun if you read this,smile…

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hanafi(panggilan manja-fifi, akhiran ‘-kun’ in japaneese,was added if we called someone who is younger than ourself) bersetuju mengikut saya to blue mountain when org lain mcm kurang berminat.then,kak hani join,diikuti kak shanaz dan akhir sekali kak laili.tak rancang pun nak pi naik keta,sbb kalo kami berdua(berdua denganmu~~nyanyi sket) saje yg pegi,kami naik train.tapi pada saat akhir,khamis mlm jumaat,sumer2 pon kompom pergi.(trip ari sabtu)itu sebab,fifi sorang saja lelaki didalam gambar dan ikut trip..trip yg penuh dugaan dan pancaroba..ngehehe..ekk aper sebenarnya aku nak ckp nih..haha..offtrack spt selalu hahaha..okeh,fifi was there bukan sbb kami berdating atau perkara lain..he’s nice and so sweeett,yes,but he’s a lil bro.itu sebab selesa amek gambar dgn dier..bender2 mcm nih kene ckp awal2,sbb baru2 nih tlh menyebabkan org salah paham walaupun tader pebender yg aku ckp mensuggest aper2..ngan fifi nih,saya sendiri asek ckp nak ngorat-nak ngorat,lagi bleh menimbulkan syak..so seblom paper,baik jelaskan keadaan..pastuh pasnih bleh jer gurau2 mcm bese seperti selalu…haha..tetap jugak nak berebut fifi dengan izatee..ngahaha..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

disebabkan kepala aku ader siket bengong,asek ‘terjatuh’ dgn those i can never have..kita lupakan buat sementara waktu hal2 cintun2 nih..kalo macam Ally McBeal yg menemui the love of her life in the form of her daughter,and that old rock singer in Love Actually found out the love of his life is actually his manager(yet both of them continue to be straight guys)..maybe the love of my life,i get from my dearest sahabat(somehow the word ‘friend’ is not enough)..Alhamdulillah..
i’m learning to count my blessing..a long way before i master it,

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Rashidah Abdul Rahman,

Jazakillah Khairon Kathira

One thought on “my love my passion..”

Leave a Reply

