sindrom hati kecil…

Bismillah
As’kum
Baru-baru nih aku sedar yang perangai aku yang nih amat la membazirkan masa dan tenaga…ive wasted so many time with my temper tantrum..merajuk..berjauh hati..dan bla bla bla..yg aku selalu lakukan ngan org2 yang aku sayang..bengong kan..
alahai terasa rugi apabila fikirkan balek..masa aku merajuk2 tuh masa tu la those ppl need me the most..aku plak sebok merajuk  la terasa hati la (buwekk) tak perasan..kalo perasan pun buat tak tahu jer..bengong nyer aku…

i realised now..hidup kat dunia nih terlalu singkat untuk aku habeskan masa berharga aku nih untuk buat bender2 tak berpekdah seperti yang dinyatakan diatas..pastuh bazirkan masa yg sedikit bersama org yg tersayang dgn dok asek merajuk la bagai..

aku nak tambah resolusi ketiga untuk tahun ke 22 hidup aku nih.. yang mana the first 2 is ..

1.saya tidak akan lagi menghabiskan lauk yg tinggal sedikit semata-mata malas nak simpan2 lagi

2.saya akan bertanya atau mengajak atau meminta hanya sekali sahaja..but on exceptional circurmstances..2 times..and i will not bring it again

dan yg terbaru…

3.i will not waste my time merajuk,terasa hati ker aper..kalo org tak sayang..kalo org tak peduli ker..takper..aku dah ader sebaik-baik Teman..pastuh dari aku sebok merajuk2 tuh baik aku gunakan tenaga tuh making way for it..bukan duk meratap bersedih why it doesn’t go the way i wanted

aku maseh ingat janji aku tanak jadik hanya fair weathered friend..i will be the all season all weather friend..kehkehkeh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s