marlina dulu dan sekarang..

marlina dulu selalu dapat sijil kedatangan cemerlang..tak penah ponteng..cuma ada sekali tu sbb saket mata..
marlina sekarang selalu mengambil bahagian dalam acara ponteng sesuka hati…kuikuikui

marlina dulu nak jadik org berjaya..nak jadik one of the board director of telekom katanya…
marlina sekarang nak jadik cekgu ker lecturer ker..atas sebab2 tertentu..

marlina dulu belajar setiap hari sedikit demi sedikit
marlina sekarang belajar bila nak exam jer..

dah la stop2 bender nih…
aku ader bender lain nak citer nih..
masa aku belajar kat Taylor’s biler aku first mention about my dad being a peneroka FELDA aka penoreh getah..even rummate aku pun tak cayer…dier siap gelak2kan aku sbb pandai buat lawak la kelentong dier la..sehingga aku tunujukkan gambar rumah aku kat FELDA Palong 6 tuh…agaknya aku nih suka berlagak kaya ker….tapi bender nih aku ingatkan masa tu je..tapi baru2 nih bila aku mention bender yg sama pun ader org tak cayer..
….hmmm…..adakah korang menganggap anak peneroka FELDA takleh pakai baju cantek2 ker..ataupun aku kener pakai baju kurung ker… kain batik ker…ataupun tempat aku belajar i.e. Taylor’s tu sebagai lambang status ker..ker aku pandai menyamar…ker aku nih suka belagak…ker sebab henpon aku cantek…ker sebab..sebab…kuikuikui…apsal ekk korang..aku buntu nih memikirkan…

Leave a Reply

