model lelaki dikehendaki..kuikuikui..

ahahaha..
kalo sesaper yg pegi ke my fp mesti perasan yg aku tader lagi model lelaki except for gambar org yg aku tak kenal..hehe..yelah amik gambr dak pompuan je lar sebab nak ajak dak laki amik gambar aku segan..kuikuikui…
lagipun aku maleh,kekadang dak laki nih leceh sket..bila kita tak tegur dier dier kater kiter sombong la un approacable la..biler kita ajak gambar..dier malu2 segan2 konon..mcm la kita nak ajak couple dan esoknyer  nak ajak  kawen,(abg hasrul gak best sbb dier menten jer)…hahaha..sudahnya tu yg aku maleh nak ajak lelaki…dak pompuan lagik best..hahaha..
so saper lelaki2 kat sydney nih yg up to the standard of bukan kaki perasan dan yg sudi posing maut,sila bagi nama..kuikuikui

4 thoughts on “model lelaki dikehendaki..kuikuikui..”

  1. ahahaha..tak laratttt…tader mencari chenta,ek..tolong sket..kuikuikui..nih sumer sebenarnya berikutan pertukaran pendapat aku ngan sorang member yg setuju,dak laki nih lebih seswai kalo nak dijadikan model gambr serius2…sebab masa aku cuba amik gambar serious2 ngan kak Qayya kitorang end up tergelak-gelak…lagi satu,nak menyindir sket kaum adam yg suker perasan,buat aku menyampah…ganasnya aku!

  2. opocot..hehe..baru terperasan yg aku dah tukar theme..background theme ekk ko maksudkan..’heart catcher’..aku suker combination kaler dier..oopps..alamak,aku suker pink?…matilah aku kener abuse ngan gelak2 jahat kak Mitra ngan kak Qayya nih karang…

  3. kikiki..ni bukan pink la mek. ni merah darah ikan kot..ngahaha.bantai reka je :p huhu. eh kate nak buat keje sampai siap. apekah skodeng blog aku plak.wakakantoi!!hahaha..ade org bagi kat aku kata2 yg kat blog aku tu. mcm suke je so aku letak a kat situ. huhu.agak a mendalam makna die. eheh😛

Leave a Reply

