akhirnya aku bekerja!!!yay!!!!

hari nih masuk dua hari aku bekerja…best gler bila masa yg terluang ada kerja utk diisi..tensen tahap gaban dah dok melengser,melepak..thanks so much to aunty aida for accepting me to work at your cafe…ill work hard..

rumah baru dah dapat,cantik dan kemas dlmnya, baru renovate..cuma kelam kabut lagilah dgn tilam2 baru sampai tadi dok terlempar-lempar kat runag tamu,wardrobe ikea yg blum dipasang tersadai kat hallway…dan kotak2 barang merata…semalm aku dok pasang dua meja studi..kalo ader lagi 2-3 hari aku buat keje2 nih maunyer bleh shaping balik lengan ganaz aku dulu..hehe..kalo dulu ada lengan ganaz sebab dok belah kayu,sekarang maybe bleh buat balik dgn mengemop lantai dan membersihkan rumah baru..ehehehe..

prot lapar tunggu dinner..masih mkn di dewan malaysia,blum pindah sepenuhnya ke rumah baru..nnt biler dah ada fridge nnt bleh lah start masak2..yay!!!!!

terima kasih banyak2 kat abg burn dermakan dan hantarkan dan angkatkan drawers and kerusi and lampu meja and lots more,to aunty ana for the cute cups and carpets,bakul dan mcm2 lagi…tenkiu sgt..majulah sukan utk negara…

yay!!!

Leave a Reply

